Бажаєте освоїти професію, яка не тільки активно завойовує популярність, але й відкриває безмежні можливості для росту та розвитку? Тоді наш новий вебінар точно зацікавить вас!
🔥Тема: Customer Success: що це означає, чому це важливо та як це працює?
Якщо ви хочете зрозуміти всі особливості професії Customer Success, оволодіти стратегіями взаємодії з клієнтами та мрієте про професійний розвиток у ІТ, то скоріше реєструйтесь на цей вебінар!
👉🏻Посилання на реєстрацію: https://forms.gle/x9rqJYpgW3odA1Qs9
🗓 Дата: 9 серпня
⏰ Початок: 19:00
Спікерка – Катерина Гордієнко, VP of Customer Success в YouScan, з досвідом понад 12 років у сфері Customer Success для B2B SaaS компаній.
Приєднавшись до вебінару, ви дізнаєтесь:
🔹 Що таке Customer Success?
🔹Яка користь від Customer Success для бізнесу?
🔹 В чому різниця між Support та Customer Success?
🔹Який функціонал спеціаліста Customer Success?
🔹 Які навички потрібні у Customer Success? Не пропустіть унікальну нагоду зробити свій перший крок до успішної кар’єри в Customer Success.
Чекаємо на вас 9 серпня о 19:00 у прямому ефірі 🚀🌟